9 лютого відбулася позачергова сесія Білоцерківської міської ради, на якій розглянули шість питань порядку денного. Так, депутати заслухали звіт про виконання бюджету міста за 2016 рік, затвердили видатки бюджету розвитку на 2017 рік, вирішили питання використання орендної плати комунальними підприємствами тощо.
9 лютого депутати затвердили бюджет розвитку Білої Церкви у розмірі 79 млн. грн, які підуть на такі роботи:
Білоцерківська ОДПІ нагадує, що з 1 січня 2017 року розпочалась кампанія декларування доходів громадян, отриманих у минулому році, за якою окремі категорії фізичних осіб зобов'язані подати річну податкову декларацію про майновий стан та доходи та визначити податкові зобов'язання з податку на доходи фізичних осіб і військового збору, або мають право подати декларації для отримання податкової знижки.
Наприкінці 2016 року Верховна Рада ухвалила закон, яким передбачається обов'язкова сплата ЄСВ усіма підприємцями, незалежно від того, отримували вони дохід упродовж звітного періоду чи ні. Це спричинило той факт, що багато ФОПів пішли закриватися, відповідно у міському Центрі з надання адміністративних послуг м. Біла Церква утворилися великі черги. Щоправда, ці черги не зникли й після нового року. Зокрема, 30 січня 2017 року журналіст БЦ News був свідком того, як черга з підприємців до каб. 309 тягнулася від першого до третього поверху у готелі "Рось", де розташований ЦНАП. Тому ми звернулися до міського голови Геннадія Дикого з проханням відповісти на питання, чи можливо організувати роботу працівників ЦНАП таким чином, щоб підприємців приймали працівники не лише одного кабінету, а всього центру. Отримали відповідь за підписом заступника міського голови Інни Новогребельської:
Білоцерківська ОДПІ ГУ ДФС у Київській області повідомляє, що:
Білоцерківська ОДПІ ГУ ДФС у Київській області повідомляє, що Державна фіскальна служба велику увагу приділяє спрощенню процедури взаємодії з платниками податків, прискоренню електронного документообігу, автоматизації процесів створення, прийняття, оброблення, зберігання документів платника податків. З цією метою на офіційному веб-порталі ДФС України працює модернізований електронний сервіс «Електронний кабінет платника». Правові засади функціонування електронного кабінету платника податків визначено статтею 42 Податкового кодексу України.